ယခုျပသထားတာက ေမာ္ေတာ္ဆုိင္ကယ္တုိင္းမွာပါရွိတဲ့သံလုိက္အုံအမ်ဳိးအစားတစ္ခုပင္ျဖစ္ပါတယ္။
ထုိသံလုိက္အုံမ်ားသည္သံလုိက္ျပား၄ျပား၆ျပားစသည္တစ္ခုနွင့္တစ္ခုမတူညီၾကပါဘူးအနိမ့္အျမင့္မတူ
သလုိ(ကီး)
လမ္းေၾကာင္းလဲမတူၾကပါ ကီးလမ္းေၾကာင္းမတူညီသည့္သံလုိက္အုံတပ္ဆင္ပါက
စက္နုိးရန္အတြက္အခက္အခဲမ်ားစြားရွိပါတယ္မီးတုိင္ပင္လြဲေခ်ာတတ္သလုိ
ကြဳိင္ကုိညဳိ့ငင္မူစနစ္မမွန္ေသာေၾကာင့္ျဖစ္ပါသည္။
တစ္ခ်ဳိ့ျပစ္ခ်က္မ်ားကေတာ့လုပ္ရင္းနဲ့ေတြ
့ၾကဳံ ့လာပါလိမ့္မယ္။
အထိကရွင္းျပခ်င္တာက အဲ့ထိသံလုိက္အုံကုိ
ပါမစ္နစ္သံလုိက္လုိ့ေခါပါတယ္ အျမဲတမ္းသံလုိက္ေပါ့
အဲ့ပါမစ္နစ္သံလုိက္မရွိရင္ဘယ္ကြဳိင္မွမီးထြက္စရာမရွိပါ
ေသျခာေလးမွတ္ထားေပးပါ
ဘာသံလုိက္လဲေမးရင္ ပါမစ္နစ္ သံလုိက္ဆုိတာမေမ့ပါနဲ ့ ဘာေၾကာင့္လဲဆုိေတာ့ေနာက္ထပ္သံလုိက္တစ္မ်ဳိး
ရွိေနေသးလုိ့ပါအဲ့သံလုိက္အမည္က
မကင္းနစ္သံလုိက္လုိ့ေခါပါတယ္ သူက်ေတာ့အျမဲတမ္းသံလုိက္မျဖစ္ေပ
လွ်ပ္စစ္ေပးသြင္းမွသာသံလုိက္ျဖစ္တာပါ
ေလ့လာခ်င္ရင္ေတာ့ သေဘာၤကုန္တင္ကုန္ခ်လုပ္တဲ့ဆိပ္ကမ္းမွာေ
လ့လာလုိ ့ရပါတယ္။သံလုိက္ျပားဘယ္နွစ္ျပားပါလဲသိခ်င္ရင္သံေခ်ာင္းတစ္ေခ်ာင္းနဲ
့သံလုိက္အုံးအတြင္းကုိ
စက္၀န္းပုံပြတ္ဆြဲၾကည့္ပါ သံလုိက္ျပားတစ္ျပားနဲ့တစ္ျပားကူးခါနီးရင္
ခုန္ကူးသြားသည္ကုိေရထြက္လုိ့ရပါ
တယ္ သံလုိက္အုံအမ်ားစုဟာအပ်က္အစီးနည္းပါးပါတယ္ အျဖဳတ္အတပ္မွာ
တူနဲ ့ရုိက္ျဖဳတ္တာတုိ ့ကုိေတာ့
အတက္နုိင္ဆုံးေရွာင္ပါ အဲ ့လုိရုိက္ျဖဳတ္ပစ္လုိက္ရင္ေတာ့သံလုိက္အျပားေလးေတြကြဲထြက္ကုန္တာမ်ဳိးေတြရွိ
တက္ပါတယ္
1 Comments:
ျမင္ေဌး
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home