Tuesday, June 30, 2020

  • ၂ထုတ္ကြဳိင္၆ထုတ္ကြဳိင္၈ထုတ္ကြဳိင္ စသည္ကြဳိင္အမ်ဳိးမ်ဳိးကုိဘယ္လုိမီးထြက္လဲဆုိေတာ့ပါမစ္နစ္သံလုိက္ကုိမွီခုိပီးေတာ့မွာမစ္ကင္းနစ္မီးဆုိတာထြက္ရွိလာတာပါ ေမာ္ေတာ္ဆုိင္ကယ္ စတတ္ကြဳိင္ လုိက္ကြဳိင္ေတြက ထြက္ရွိလာတဲ့မီးေတြဟာ ပါမစ္နစ္သံလုိက္ရဲ ့ညဳိ ့ငင္မူ ့ေၾကာင့္ထြက္ရွိလာတဲ့ မစ္ကင္းနစ္မီးမ်ားပင္ျဖစ္သည္။ ဒါကအေျခခံပါ ေနာက္အပုိင္းကုိဆက္လက္ေလ့လာရေအာင္
  • အဲ့ထြက္ရွိလာတဲ့မီးကြဳိင္ေတြကုိမီတာနဲ ့ေကာင္းမေကာင္းဗုိ ့ဘယ္ေလာက္ထြက္မထြက္တုိင္းၾကည့္ရေအာင္အဲ့လုိတုိင္းပုိ ့ရာအတြက္က်ြန္ေတာ္တုိ ့အရင္သိိထားရမွာေလးတစ္ခုရွိပါတယ္ကြဳိင္ပတ္ထားတဲ့စနစ္ကုိအရင္သိမွ မီတာတုိင္းလုိ့အဆင္ေျပမွာပါတရုတ္ေမာ္ေတာ္ဆုိင္ကယ္ကြဳိင္အမ်ားစုကေတာ့ အလြယ္သိခ်င္ရင္ေတာ့ၾကဳိးအေရာင္ကုိၾကည့္ရင္သိသနုိင္ပါတယ္ ထုိင္းေမာ္ေတာ္ဆုိင္ကယ္ေတြမွာေတာ့ရုတ္တရက္မသိနုိင္ပါဘူး ၾကဳိးအေရာင္ေပါမူတီပီးမဆုံျဖတ္ၾကပုိ ့ရန္ သူတုိ ့ကလဲသတိေပးထားပါတယ္ မီတာနဲ့မတုိင္းမီကြဳိင္ပတ္လမ္းေလးေတြကုိအရင္သိေအာင္ေလ့လာၾကည့္ရေအာင္

ဒီပတ္လမ္းစနစ္ပတ္ထားတဲ့ကြဳိင္က ဒုိင္အုပ္ေလာင္းတာေတြ ၀ယ္တပ္ဖုိ့အဆင္ေျပေသးတာတုိ့ဘာတုိ့ညာတုိ့ဆုိရင္ ဒုိင္အုပ္မပါလဲမီးပုိင္းဆုိင္ရာကုိပုံမွန္အသုံးျပဳလုိ့ရပါတယ္

 

ဒီပတ္လမ္းစနစ္ကအပ္ၾကဳိးခ်ထားပီးပတ္ထားေသာစနစ္ျဖစ္ပါတယ္စက္မနုိးမွီဆက္သြယ္မူ ့စမ္းသတ္ခ်င္

တယ္ဆုိရင္ေတာ့မီတာ၏လက္တံအမဲကုိေမာ္ေတာ္ဆုိင္ကယ္၏ ကုိယ္ထယ္(အပ္ခ်ပီး)မိတာ၏လက္တံအနီ

ကုိကြဳိင္အထြက္အဝါပင္နွင္အျဖဳပင္တုိ့ကုိတလည့္စီေထာက္တုိင္းၾကည့္ပါ X.1K. စေကးတြင္မီတာတုိင္အဆုံး

တက္ေနလွ်င့္ပတ္လမ္းေကာင္္းပါသည္အဝါတစ္ပင္သုိ့မဟုတ္အျဖဳတစ္ပင္ထဲသာတက္ေနလွ်င္ကြဳိင္ပတ္လမ္း

ကုိစစ္ေဆးသင့္ပါသည္ခ်ာဂ်င္မဝင္နုိင္ပါ



ဒီပတ္လမ္းစနစ္မွာေမာ္ေတာ္ဆုိင္ကယ္ေဘာ္ဒီ(အပ္မခ်)ထာပါဘူးစက္မနူိးခင္ဆက္သြယ္မူ ့တုိင္ခ်င္ပါက X1K စေကးတြင္မီတာအမဲလက္တံကုိအ၀ါတစ္ပင္ ကုိေထာက္ပီအနီလက္တံကုိက်န္အဝါတစ္စမွာပင္ေထာက္ပီးစမ္းသတ္ၾကည့္တဲ့အခါမီတာလက္တံေလးသည္အဆုံးသုိ့တက္ေနလွ်င္ဆက္သြယ္မူ ့ေကာင္းပါသည္  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home